.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتي رئيس شوراي شهر كاراته كار ميشود !!!
اين آقاي رئيس كه از مدتها قبل فعاليت خود را براي جذب آرا و بدست آوردن كرسي رياست هيات آغاز نموده است ، سعي نموده تا با رايزني از افراد خاص و اختصاص هزينه ميليوني همچون انتخابات شوراها موفقيت خود را تضمين نمايد...

با نزديك شدن به برگزاري انتخابات رياست هيات كاراته استان ، شنيده ها حاكيست :رئيس شوراي اسلامي يكي از شهرهاي مازندران خود را براي رياست اين هيات مهيا نموده است.
اين آقاي رئيس كه از مدتها قبل فعاليت خود را براي جذب آرا و بدست آوردن كرسي رياست هيات آغاز نموده است ، سعي نموده تا با رايزني از افراد خاص و اختصاص هزينه ميليوني همچون انتخابات شوراها موفقيت خود را تضمين نمايد.
به نظر مي رسد متوليان و دست اندركاران امور ورزش بويژه مدير كل تربيت بدني و پيشكسوتان ورزش كاراته در جهت ارزيابي دقت لازم را نموده تا كساني كه رياست هيات ورزشي را بعهده مي گيرند خود در عرصه ورزش حضور داشته و يا به عبارتي از ورزش تحت حوزه مسئوليت اطلاعات لازم را داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 23 خرداد 1387
برای کلیه زحمتکشان ورزش ارزشی کاراته آرزوی موفقیت دارم .
جعفر قربانپور
ورزش دوست 23 خرداد 1387
با سلام اینطور به نظرمیرسد بعضی ها وقتی دریکجا به صندلی گردون ریاست میرسند،تازه به مرحله بلوغ ریاست طلبی رسیده وتازه میشکفند. یا نه شاید بعضی ها خدمت را درحد اعلا میخواهند به انجام رسانند. امید میرود مسئولین دلسوزی وارد عرصه شوند که به این ورزش کمکی درخور نمایند. یادمان باشد :حب الدنیا رأس کل خطیئه. يك ورزش دوست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.